Mer kläder till garderoben 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Mer kläder till garderoben 😊

31/3 15:34

Eftersom min mage växer för varje dag som går så blir mina vanliga kläder för små. Jag vet ju att jag kommer att passa i dom efter att Grzegorz är född, så jag kommer ju inte att slänga något. Däremot behöver jag fylla upp garderoben med gravidkläder 😊 Jag och Maciek åkte till Frölunda Torg idag en sväng, kollade runt och shoppade en del. Det mesta blev dock till Grzegorz, men jag hittade en tunika i leopardmönster. Jag har nog aldrig köpt något så dyrt i hela mitt liv när det kommer till vardagskläder. Men jag trivdes i den och kände mig inte tjock. Vi var även inne en sväng på Ica Maxi, nu blir det grillat 😁

(null)
(null)
(null)
(null)


  • 2019-03-31
  • kl.15:34:16
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg