En jobbig morgon 😞 ( )
Hem Om mig Kontakt

En jobbig morgon 😞

23/3 11:07

Vilken jĂ€vla morgon alltsĂ„ đŸ˜Ș Först vaknade jag med kramper i magen klockan 06:30, försökte gĂ„ pĂ„ toaletten utan att lyckas pga smĂ€rtor frĂ„n rygg och höft. Kramperna slutade inte och jag var nĂ€ra pĂ„ att svimma inne pĂ„ toaletten. Blev givetvis rĂ€dd och lyckades ta mig tillbaka till sĂ€ngen. LĂ„g dĂ€r i kanske en halvtimme innan kramperna kom tillbaka. Försökte Ă„ter igen att gĂ„ pĂ„ toaletten, samma sak igen och kĂ€nde hur kallsvetten och yrseln kom. Fick ta mig till sĂ€ngen igen och mĂ„dde riktigt dĂ„ligt 😱 Lyckades i alla fall att somna och vaknade upp nyss. MĂ„r lite bĂ€ttre, men kĂ€nner fortfarande av yrseln och mitt lĂ„ga blodtryck. Dock Ă€r jag helt slut i kroppen efter alla kramper och smĂ€rtor. Ska i alla fall försöka fĂ„ i mig lite frukost nu, Maciek har fixat i ordning smörgĂ„sar. Skönt att det Ă€r lördag idag och jag kan förhoppningsvis ta det lugnt!

(null)
(null)



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg