Vecka 11 - hur mådde jag? ( )
Hem Om mig Kontakt

Vecka 11 - hur mådde jag?

Jag låg i influensa under hela veckan, så mådde självklart väldigt dåligt. Hade svårigheter att andas och hostade mycket. Blödde även näsblod. Att jag fick influensa har ju ingenting att göra med att jag är gravid. Däremot så kände jag mig mer varm och framförallt svettig under brösten om jag inte hade en bh på mig. Min puls kunde ibland rusa i väg och jag kände mig väldigt andfådd. Min mage växte lite och när jag var naken kunde jag se en liten bula på magen. Samtidigt började jag i slutet av veckan känna hur plutten rörde sig i magen. Detta gjorde att jag blev både yr och illamående. Fick även lågt blodtryck. Det var en mycket jobbig vecka med tanke på influensan, men desto roligare att känna hur plutten rörde sig där inne.
  • 2019-01-09
  • kl.20:00:57
  • Kategori: Gravid


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg