Vaknade av kramper... IGEN! ( )
Hem Om mig Kontakt

Vaknade av kramper... IGEN!

24/1 05:46

Vaknade vid 04-tiden med hemska kramper i benen. Inte speciellt roligt 😢 Försökte stå ut, men det gick inte. Blev att hasa sig upp till medicinskåpet, fram med Stesoliden och ta en halv tablett. Det positiva med just den medicinen är ju att effekten kommer snabbt. Sedan så vet jag redan alla negativa saker med Stesolid, ingen behöver ens kommentera detta. Hoppas att jag kan få några fler timmars sömn nu, det behöver jag 😪 Plutten har för övrigt haft kickboxning i min mage hela natten, så har inte blivit mycket sömn för mig.

Nu hörde jag precis Maciek’s alarm ringa, så ska gå upp en sväng och vara social med honom och kanske äta en yoghurt 😊

(null)

  • 2019-01-24
  • kl.05:46:32
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg