Bihåleinflammation 😢 ( )
Hem Om mig Kontakt

Bihåleinflammation 😢

28/1 09:51

Det här med att vara sjuk är jag ganska bra på som ni vet. Däremot sedan jag blev gravid så har jag haft oturen med mig mer än vanligt 😞 I lördags vaknade jag av ont i halsen och lite hosta. Jag och Maciek skulle egentligen åkt till badhuset, men det var bara att ställa in. Igår mådde jag betydligt sämre, kunde inte ens andas från näsan samtidigt som jag inte fick ut något snor. Jag hade huvudvärk, ont i ansiktet och var helt orkeslös. Blev ju inget badhus igår heller 😞

Jag laddade ner appen Min Doktor igår kväll och hoppades på att få hjälp. Kan ju säga att jag inte riktigt trodde på det först, men blev mycket förvånad att det faktiskt fanns en läkare bakom skärmen. Fick diagnosen bihåleinflammation plus recept på en medicin som jag ska äta för att få ut allt slem som sitter fast där inne. Nu har precis min älskade sambo hämtat medicinen åt mig. Kan verkligen rekommendera denna app, där får man hjälp snabbare än en vanlig vårdcentral 😊

(null)


  • 2019-01-28
  • kl.09:51:46
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg