Vecka 16 - hur mådde jag? ( )
Hem Om mig Kontakt

Vecka 16 - hur mådde jag?

Jag mådde bra psykiskt och ville starta flera projekt, t ex att fixa i ordning pluttens rum. Problemet var att jag kunde knappt gå pga ischais, diskbråck i ländryggen, foglossning och ryggskott. Allt i ett! Försökte ta mig fram på kryckor, vilket ändå gjorde mycket ont. Blev sängliggandes och kunde en dag inte ta mig upp pga smärtor så ambulans hämtade mig och körde mig till akutmottagningen. Där hjälpte dom mig inte ett dugg pga att jag var gravid. Fick däremot hjälp med värktabletter från min vårdcentral som hjälpte.

Plutten rullade runt i magen och jag kände rörelser flera gånger dagligen. Min mage växte och nu ser jag betydligt mer gravid ut än förra veckan. Även råmjölk började produceras i mina bröst så det kom ut vätska då och då.
  • 2019-02-13
  • kl.20:00:24
  • Kategori: Gravid


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg