Vecka 15 - hur mådde jag? ( )
Hem Om mig Kontakt

Vecka 15 - hur mådde jag?

Jag var betydligt mindre trött än tidigare, även om jag sov dåligt på nätterna. Dels att plutten hade boxningsmatch vissa nätter, men också att min rygg gjorde så fruktansvärt ont. Min ischias och kramper i benen blev så mycket värre under denna veckan, fick ibland använda mig av kryckor för att ta mig fram. Givetvis hjälpte inte Alvedon, men har tackat nej till starkare smärtstillande medicin. Ändå mådde jag bättre psykiskt, var varken illamående eller speciellt deprimerad. Däremot hade jag ett humör som gick upp och ner, från ilska till ledsamhet. Men ja, det är ju helt normalt. Jag ville börja göra saker hemma, vilket jag inte kunde pga smärtorna i ryggen. Fick inte ens promenera pga att foglossningen börjar starta.
  • 2019-02-06
  • kl.20:00:29
  • Kategori: Gravid


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg