Ingen bra dag idag... ( )
Hem Om mig Kontakt

Ingen bra dag idag...

22/2 14:16

Allt har verkligen varit skit idag, från natten till nu och det kommer fortsätta vara skit. Vaknade vid 01-tiden i natt och kunde inte sova, försökte på alla sätt att somna, men gick bara inte. Sedan på morgonen när jag väl hade somnat, ja, då börjar några idioter spränga berg eller något i närheten av där vi bor. Det small flera gånger och skakade i hela huset. Katterna sprang som galningar, gömde sig och var livrädda 😞 När jag väl skulle ta mig upp vid 13-tiden så kom jag inte ens upp. Brukar alltid ha min medicin på nattduksbordet, men givetvis inte idag. Försökte allt vad jag kunde för att komma upp, hasa mig till medicinskåpet och fick tag i en Tramadol. Fy fan för denna jävla smärta 😢

Nu ligger jag i sängen åter igen, gosar med Katrina som äntligen vågat sig fram efter sprängningen. Smärtan börjar släppa lite, men hade önskat att medicinen tog bort mer av smärtan. Tur att jag har min akupunktur också som bör hjälpa så småningom. Ligger också och svarar på idiotiska mejl från personer som jag bara skakar på huvudet åt. Orkar inte ens gå in på anledning, men kan säga att det är riktigt pinsamt. Är dom människorna ens på riktigt? 😳

(null)





  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg