Bättre idag ( )
Hem Om mig Kontakt

Bättre idag

17/2 19:13

Äntligen har febern gått ner såpass mycket att jag slipper både frossan och hallucinationerna. Jag hostar fortfarande mycket, men även slemmet börjar släppa så det är nog över snart också. Tyvärr gör det ju jävligt ont när jag hostar i min rygg, men jag får stå ut ett litet tag till. Jag har ju Tramadol som dämpar smärtorna, men jag blir ju inte helt smärtfri som jag hade helst önskat 😞 Även min bihåleinflammation fortsätter bråka med mig, så vaknar tidigt på morgonen och kan knappt andas genom näsan. Jag är i alla fall glad att det inte var ett återfall av influensa och att jag snart är frisk och kan återgå till det normala livet igen. Eller ja, normala och normala... Har man diskbråck, ischias, ryggskott och foglossning på samma gång så blir det ju sängen som gäller för det mesta. Men jag överlever, snart är plutten här och då börjar livet på riktigt ❤️

  • 2019-02-17
  • kl.19:13:47
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg