En hästig dag 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

En hästig dag 😊

6/4 16:53

Nu ligger jag i soffan och pustar ut efter en lång dag på Göteborg Horse Show. Det var roligt, men jobbigt att gå så mycket. Kan ju säga att min höft verkligen behöver vila nu. Vi hade jättebra sittplatser inne på Scandinavium. Med tanke på hur mycket biljetterna kostade så var det ju tur 😉 Showen var dock inte den bästa, deras hålltider var åt helvete. Dom fick avbryta mitt i gymkhanan pga tidsbrist. Men att se hundar springa runt på arenan, det hade dom tid med. Vem fan köper biljetter till hästtävlingar och vill se hundar springa runt? Inte jag i alla fall, helt bortkastat med agility 😡 Maciek tyckte mest om hästhoppningen, vilket jag helt håller med honom om. Vi gick även runt på Svenska Mässan och kollade bland montrarna. Rätt besviken blev jag där också, inte mycket att ha även om man har häst. Priserna är på tok för höga och alla sakerna låg huller om buller. Jag är ändå glad att vi hade en mysig dag tillsammans ❤️

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


  • 2019-04-06
  • kl.16:53:59
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg