Hjälp med abstinensen ( )
Hem Om mig Kontakt

Hjälp med abstinensen

Då har jag varit på Vårdcentralen och diskuterat med en läkare ang mina abstinensbesvär. Det fanns två alternativ; antingen att avgiftas igen med opiater eller få hjälp med abstinensen. Med tanke på att jag är livrädd för att få ännu mer abstinens om jag gör en ny avgiftning så valde jag att endast behandla min abstinens. Läkaren föreslog att jag ska använda Stesolid 5 mg vid behov mot kramperna samt skakningarna. När han föreslog just den medicinen så bad jag honom om ett uppföljningssamtal om ett par veckor med tanke på att Stesolid är ett mycket starkt och beroendeframkallande läkemedel. Så nu börjar jag äntligen få ordning på min abstinens och kan förhoppningsvis slippa både kramper och skakningar. Nu kör vi, rond 2 👊🏼
 
(null)
  • 2018-05-08
  • kl.10:37:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg