Jag checkar ut för idag! ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag checkar ut för idag!

Nu är det snart läggdags för min del, är helt slut i kroppen 😩 I princip hela dagen spenderades vid min stationära dator och min arbetsstol är inget vidare skön. Det resulterade i mycket ont i ryggen och röven. Blev även två maskiner tvätt som jag var tvungen att hänga upp; en med kläder och en med gardiner och dukar. Måste också berätta att jag har ätit väldigt bra idag. Till frukost åt jag två smörgåsar, till lunch färdiggrillad kyckling och till kvällsmat ost och kex. Tummen upp för det 👍🏼
 
Ikväll har jag bara legat i soffan och kollat på Two and a half men. Har tagit en Stilnoct för en stund sedan, hoppas att den hjälper så att jag kan sova gott i natt. Godnatt 🌹
 
(null)
  • 2018-05-10
  • kl.22:37:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg