Grönt är skönt ☘️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Grönt är skönt ☘️

På bara några dagar så har det blivit grönt ute. Och hur varmt har det inte varit nu i flera dagar? Idag mätte min termometer 24°C i solen. Helt sjukt hur snabbt det går 😊 Sitter ute nu på altanen, röker och pratar med min bästa väninna. Snart kommer Maciek till mig och vi ska äta ihop och bara ta det lugnt. Har tagit en Stesolid pga kramperna i benen, hjälpte inte så mycket som jag trodde, men det var absolut bättre än ingenting. Vet ju att just med Stesolid så är det som att ta en lott; ena gången fungerar det, andra gången inte osv. Nu ser jag Macieks bil rulla in på gården, vi hörs imorgon!
 
(null)
  • 2018-05-08
  • kl.20:43:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg