Fredagen den 4e ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 4e

Godmorgon på er alla 😊
 
Jag är verkligen uppe tidigt idag, även fast jag inte ens behöver. Dock gick jag och la mig vid 21:30 igår, så har ju ändå sovit i ca 12 timmar. Fast jag är jävligt trött och fryser som om det vore vinter 😞 Ska ta mina mediciner strax så jag hoppas att det blir bättre. Min trötthet kan bero på dom lugnande tabletterna jag tar på kvällen samt insomningstabletten. Kanske borde försöka utan i helgen...
 
Hade en sådan sjuk dröm i natt så det är inte sant. Var hos min bästa väninna som bodde i en liten lägenhet. Det var smutsigt som fan och vi hade bjudit hem två skitfula killar som var snåla. Min väninna bara stod och kollade på killarna och jag stod i princip hela tiden och diskade. Vilken jävla sjuk dröm 😂
 
(null)
  • 2018-05-04
  • kl.08:48:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg