Ekipa SPRAY DO NOSA 😎 ( )
Hem Om mig Kontakt

Ekipa SPRAY DO NOSA 😎

Jag Ă€r verkligen helt slut i kroppen. ÄndĂ„ behövde jag Ă„ka och handla eftersom varken jag eller Gandalf hade nĂ„gra cigg kvar. Men han ville inte följa med till affĂ€ren, sĂ„ istĂ€llet följde Mr Deejay med mig. Dock var han lika trött som jag, för nhan försökte starta min bil med hans bilnycklar 😂 Men vi Ă€r verkligen ett bra team ihop, för tvĂ„ trötta huvuden ihop klarade bĂ„de av att starta bilen samt handla det vi skulle. Eller ja, jag fick ju gĂ„ ensam in i affĂ€ren sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l ge mig en klapp pĂ„ axeln. Det mest roligaste var att nĂ€r jag stĂ„r i kön till kassan började vĂ€ggarna pĂ„ affĂ€ren att vibrera. NĂ„gon som kallas Mr Deejay hade visst konsert i bilen pĂ„ parkeringen 😂 Team TESLA ❀
 
(null)





  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg