Dziękuję bardzo ❤️❤️❤️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Dziękuję bardzo ❤️❤️❤️

Tack för denna underbara semester i Polen och Slovakien ❤️ Detta behövde jag verkligen efter allt som jag gått igenom. Jag fick äntligen slappna av, släppa stress och problem bakom mig. Även om det fanns flera små problem som dök upp under resans gång, så kan vi bara skratta åt det nu efteråt. Som att vi nästan inte kom med färjan till Polen. Vi lärde oss att man INTE ska boka biljetter på aFerry 😂 Även att man ska ta ur kylväskan från bilen på färjan så att bilen startar när man ska köra av. Om man har ADHD så ska man absolut inte besöka Saltgruvan i Wieliczka 😂 Något som jag lärde mig i Slovakien var att ”vypredaj” inte är samma som ”wyperdalaj” 😂 Vi lärde oss också att det är otroligt obekvämt att sova på golvet på färjan. Men det ska ni veta; hur hårt och kallt golvet än må vara på en färja så är kärleken alltid mjuk och varm 😍 Kocham cię bardzo ❤️
 
  • 2018-07-16
  • kl.14:55:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg