Godnatt 😘 ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt 😘

Tjo hej!
 
Var i vĂ€g en stund och trĂ€ffade nĂ„gra vĂ€nner. KĂ€ndes verkligen skönt att fĂ„ "slappna av" och tĂ€nka pĂ„ annat. Men jag blev dock jĂ€ttetrött av bara nĂ„gra fĂ„ timmar. Det Ă€r helt sjukt hur trött och utmattad jag blir snabbt nu 😓 NĂ€r jag kom hem vid 22-tiden sĂ„ vĂ€rmde jag en fiskgratĂ€ng med dillsĂ„s, Ă„t nĂ€stan upp hela, yÀÀy 😁 Blev att titta pĂ„ den otroligt roliga serien 2 1/2 Men ihop med mamma ocksĂ„ en stund.
 
Nu sitter jag i köket med zinkpasta i ansiktet och röker sista ciggen innan jag gĂ„r och lĂ€gger mig. Min insomningstablett har börjat verka kĂ€nner jag, har dock tagit 1,5 tablett ikvĂ€ll eftersom endast 1 tablett inte fungerar. Dobranoc 😘
 
(null)





  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg