Tisdagen den 14e ( )
Hem Om mig Kontakt

Tisdagen den 14e

Sitter utomhus på vår altan, röker och försöker vakna till liv. Patrik gör mig sällskap, han är glad att jag är ute ihop med honom 😍 Det är inte speciellt bra väder, men just nu är det uppehåll från regnet. Jag ska väl egentligen inte klaga, vi behöver verkligen regn eftersom det har varit så himla varmt och torrt hela sommaren. Vi har ju eldningsförbud i hela kommunen, man får inte ens grilla på sin egen tomt 😞 Det har även varit två större skogsbränder i närheten av där vi bor. Får hoppas att vi snart får börja grilla igen då jag verkligen saknar grillad flintastek. Jag till och med drömmer på nätterna om grillning 😂

Ska snart gå in igen och börja städa i köket. Plus att jag glömde städa en hylla i lilla badrummet igår 😬 Behöver även vika in en hel del kläder i garderoben som inte hunnits med. Vi hörs senare!

(null)

  • 2018-08-14
  • kl.11:39:14
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg