Nu börjar behandlingen! ( )
Hem Om mig Kontakt

Nu börjar behandlingen!

Det blir inte så mycket uppdatering på bloggen när jag är inlagd. Mitt psykiska mående är så mycket viktigare än att jag ska skriva en massa blogginlägg. Jag kan bara meddela att jag har träffat överläkaren här på avdelningen och jag ville skriva ut mig eftersom jag inte fått någon hjälp av personalen under natten eller morgonen. Ändå hade jag kramper i benen och mådde illa i natt. Jag kände mig så jävla ensam och hjälplös, grät som fan imorse 😢 Överläkaren berättade för mig att hon givetvis vill hjälpa mig med en opiat-avgiftning och detta hade hon redan planerat då hon läste min journal på morgonen. Jag frågade hur hon kommer att hjälpa mig och då förklarade hon att det är en medicinsk avgiftning där man trappar upp och sedan ner med opiater. Denna metod ska lugna kroppen och då minska abstinensbesvären. Jag tackade ja till överläkarens hjälp och beslöt mig alltså då för att stanna kvar på avdelningen. En sjuksköterska har precis varit inne på mitt rum med 2 st Buprenorfin-tabletter, vilket är en av medicinerna i min avgiftning. Detta kommer alltså att bli vändningen i mitt liv, nu gäller det 💪🏼
 
(null)
  • 2018-04-19
  • kl.13:16:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg