Inlagd igen... ( )
Hem Om mig Kontakt

Inlagd igen...

Nu har jag träffat läkaren och han har skrivit in mig på en avdelning. Givetvis så är det inte rätt avdelning igen, men jag ska ändå pröva och se om jag kan få rätt hjälp denna gång. Eftersom jag lägger in mig frivilligt så får jag också skriva ut mig när jag vill. Det känns ju i alla fall tryggt. Dock sa läkaren jag precis träffade att jag endast läggs in för övervakning av min höga puls som ligger på 125. Så jag kommer inte enligt läkaren att få hjälp med min abstinens om jag inte uppvisar några abstinenssymtom framför personalen på avdelningen. Helt jävla sjukt, men jag ska göra allt för att få rätt hjälp 👊🏼
 
(null)
  • 2018-04-18
  • kl.21:26:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg