Fredagen den 27e ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 27e

God förmiddag!
 
Sitter och dricker kaffe i köket samtidigt som jag ringer runt till lite olika mottagningar. Efter allt som jag varit med om senaste tiden så litar jag absolut inte på vården eller har förtroende för någon. Hur svårt ska det vara att hjälpa en person som verkligen vill ha hjälp? Däremot när man absolut inte vill ha hjälp så får man hur mycket hjälp som helst. Helt fel om ni frågar mig... Ge istället personerna som söker hjälp på egen hand och vill ha hjälp alla era krafter och resurser. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Sveriges vård är fan sämst!
 
(null)
  • 2018-04-27
  • kl.12:17:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg