Back to emergency psychiatry ( )
Hem Om mig Kontakt

Back to emergency psychiatry

Då var man som sagt tillbaka på ruta ett... Det vill säga att jag sitter på Psykiatriska Akutmottagningen igen 😢 Mitt besök hos Vårdcentralen tidigare idag resulterade i en akut-remiss hit. Eftersom jag gjorde ett misslyckat självmordsförsök i början på april så får inte göra en opiat-avgiftning hemma. Vad ska jag säga? Jag hoppas att jag får hjälp och att jag blir inlagd på rätt avdelning denna gång. Men mina förhoppningar är väl lika med noll. När man söker hjälp på egen hand och med egen vilja så får man ingen hjälp. Däremot om man inte vill ha hjälp så får man all hjälp från alla resurser inom vården. Helt jävla otroligt!!
 
(null)
  • 2018-04-18
  • kl.19:08:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg