Åter igen jobbig natt... ( )
Hem Om mig Kontakt

Åter igen jobbig natt...

Godmorgon!
 
Natten var som rubriken lyder riktigt jobbig för mig igen. Igår kväll hade jag ångest utav bara helvete och även min axel värkte. Inte heller fick jag någon Alvedon igår kväll när jag bad om det... Vid 22-tiden fick jag en Imovane 5 mg så jag till slut somnade. Vaknade vid 00-tiden och kunde absolut inte somna om. Låg i två timmar och tänkte jobbiga tankar innan jag bad sköterskan om en ångestdämpande tablett. Den fick mig i alla fall att somna för jag vaknade när en skötare kom in i mitt rum kl 07:30 och ville ta blodtryck och puls. Jävla skitliv 😢
 
  • 2018-04-05
  • kl.08:50:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg