Tagit rätt beslut! ( )
Hem Om mig Kontakt

Tagit rätt beslut!

Ni vet ju att jag fick mina två diagnoser ADHD och Borderline i december 2016. Blev ordinerad medicinen Ritalin och skulle få den utskriven innan februari 2017. Tror ni att jag fick det? Nej, självklart inte 😡 Jag har åkt på flera läkarbesök på den psykiatrimottagning jag tillhör, men alltid har läkarna bortförklaringar till varför jag inte får min medicin. Mina drogtester jag gjorde var helt rena, men ändå fick jag aldrig min medicin. Nu känner jag att det är nog! Sveriges sjukvård har lekt färdigt med mig. I helgen tog jag ett stort beslut och valde att "skriva ut mig" från psykiatrin och istället hjälpa mig själv. Jag har aldrig mått bättre!


Och nej, det handlar inte om att jag använder mig av droger!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg