SÅ JÄVLA LYCKLIG 😁 ( )
Hem Om mig Kontakt

SÅ JÄVLA LYCKLIG 😁

Från att ha mått så jävla psykiskt dåligt i 25 år. Från att ha gått runt och trott att jag är dum i huvudet. Från att ha behövt missbruka droger för att självmedicinera mig. Från att ha haft fruktansvärda panikattacker, gråtit hela nätterna, skadat mig själv och försökt ta mitt eget liv. Ingen läkare eller psykolog förstod mig och ville hjälpa mig. Förutom en läkare, hon är den första inom psykiatrin som utgått utifrån hur jag mår. Idag fick jag efter så många år den hjälp jag behöver för att kunna vara normal. Ni förstår inte vilken otrolig känsla det är att äntligen få börja leva mitt liv på riktigt. Jag har aldrig varit dum i huvudet, jag bara tänker lite mer än andra och på ett annat sätt. Från och med idag kommer alla miljarder tankar i mitt huvud att bli till några få. Jag ser inte ADHD som en sjukdom, jag ser det som en merit. Jag vann mitt liv tillbaka 🌹






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg