Onsdagen den 13e ( )
Hem Om mig Kontakt

Onsdagen den 13e

Godmorgon!


Jag vaknade vid 12-tiden, givetvis fick jag ta en sömntablett igår innan jag lade mig också. Känner mig fortfarande trött, men kan inte sova mer. Samtidigt har jag känningar för urinvägsinfektion, vilket är sjukt irriterande. Alltid är det något 😢 Sitter i köket och dricker ett glas C-vitamin och har tagit två tranbärskapslar som är vitamintillskott. Hoppas det hjälper, annars lär jag få åka till affären senare och köpa tranbärsjuice.

Vädret är inte heller speciellt bra, grått och regnigt. Man blir ju fan deprimerad 😞 Jag har inga direkta planer idag, förutom att försöka skriva klart mejlet till Kommunal. Men först ska jag få i mig lite frukost och sedan ta en varm dusch. Vi hörs senare!

  • 2017-09-13
  • kl.12:46:59
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg