Nya planer: blir två böcker ( )
Hem Om mig Kontakt

Nya planer: blir två böcker

Som titeln säger; det blir två självbiografier. I alla fall just nu. Vem vet om det blir fler i framtiden 😊 Anledningen till att jag har valt att dela boken i två upplagor är för att det finns två röda trådar och jag vill endast ha en. I den första boken är den röda tråden droger och i den andra relationer. Kommer bli bättre såhär, även om båda böcker kommer innehålla lite av allting. Jag är noga när det gäller att ha en röd tråd, det blir enklare för författaren och för mina läsare 😊 Tyvärr har ju min ena dator krånglat otroligt mycket i sommar, så jag har inte vågat skriva så mycket som jag hoppats på. Ska försöka få ordning på den bärbara så jag kan börja jobba på allvar. Håll tillgodo!


Angående dokumentären, givetvis blir det två delar av den också 😊






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg