Lördagen den 2a ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 2a

Siema!


I natt har jag inte sovit en blund... Typiskt när jag måste upp tidigt 😞 Som ni vet så löper Katrina och i natt gnällde hon något fruktansvärt. Samtidigt försökte Patrik bita sönder henne då han blev trött på henne. Han ville även gå ut, men det fick han inte. Då blev lille Patrik arg på mig och kissade på ett sprillans nytt hästtäcke. Tack så jävla mycket förbannade katt 😡 Inte nog med detta så hade jag fruktansvärt mycket ångest. Ja, det var en helvetesnatt utan att överdriva 😓 Kastade ut Patrik vid 07-tiden och somnade med Katrina på mitt bröst. Alarmet ringde 10:00, så det var ju bara att gå upp. Typiskt!

Nu ska jag dricka kaffe i hopp om att piggna till någorlunda i alla fall. Chansen är ju minimal, men hoppas kan man ju alltid 😊 Ska snart bli upphämtad av min moster och sedan tar jag tåg och buss till Lidköping. Ursäkta bilden, jag är så jävla trött och sliten. Vi hörs!

  • 2017-09-02
  • kl.10:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg