Lördagen den 16e ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 16e

Godmorgon!


Idag är det lördag och jag har en hel del planer för dagen. Mina föräldrar kommer snart hit med saker till huset, bland annat en ny säng, teve och en trimmer. Sedan ska vi på kalas till min "lilla" kusin som har fyllt 18 år. För mig är han fortfarande 5 år och skrek "bajsmannen" från balkongen till alla som gick förbi. Härliga minnen 😂

Jag har sovit väldigt bra i natt, givetvis skulle Wino sova på mig 😘 Hon väckte mig kl 08 imorse genom att slicka mig i örat, men jag sa åt henne att vi måste sova lite längre. Här i huset sover vi länge 😉 Nu ska jag ta och fixa i ordning lite frukost åt oss alla och sedan är det full rulle...

  • 2017-09-16
  • kl.11:43:55
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg