Fredagen den 1a ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 1a

Godmorgon!


Idag kliver vi in i september, dvs höst. Jag hatar när det blir mörkare ute 😞 Sedan regnar det hela tiden, fast sommaren bestod ju i år av både regn och blåst dagligen. Jag har inte mycket planerat idag, ska ta en promenad till affären och sedan inte göra något särskilt. Hoppas ju att älskling kommer till mig, men tror att han har andra planer idag. Så är livet, man kan inte vara med den man älskar dygnet runt 😊

Visst är Katrina söt? Hon är som ett plåster på mig nu när hon löper. Det är både roligt och irriterande, speciellt är det som mest jobbigast när hon gnäller på nätterna. Vi hörs mer under dagen 😊

  • 2017-09-01
  • kl.11:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg