Måndagen den 2e ( )
Hem Om mig Kontakt

Måndagen den 2e

Dzień dobry!


Här är vädret inte precis det trevligaste, det spöregnar och är storm. Men jag har inga direkta planer på att vara utomhus idag. Vaknade vid 06-tiden imorse och körde älskling till jobbet. Förstår faktiskt inte varför folk i denna stad kör runt i dyra sportbilar när dom ändå inte kan gasa? Liksom är ju fan köer överallt och man kommer knappt framåt någonstans. Och givetvis finns det flera idioter som tränger sig före och gör farliga omkörningar. Men jag bor hellre här i storstan än i en liten håla där alla känner alla och snackar så jävla mycket skit. Så det är bara att tuta och köra 😉

Nu ska jag göra i ordning lite kaffe och sedan sätta igång med en hel del arbete framför datorn. Hade gärna lagt mig i sängen igen, men tyvärr så finns det för mycket saker jag måste hinna med idag. Patrik mår lite bättre idag, så det känns bra i mitt hjärta. Både Patrik och Katrina ligger i soffan och sover medan Winogrona ligger i fönstret och tittar ut. Ibland försöker hon fånga en vattendroppe som landar på fönstret hehe 😍 Vi hörs mer under dagen!

  • 2017-10-02
  • kl.09:46:45
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg