Lördagen den 7e ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 7e

Godmorgon!

Jag har sovit jättedåligt i natt, precis som alla andra nätter senaste tiden. Först så är det omöjligt för mig att bli trött, sedan när jag ändå försöker sova så går det inte. När jag till slut har somnat så vaknar jag flera gånger under natten samt drömmer helt sjuka drömmar. Hela tiden är jag stressad och orolig. När kommer detta att sluta? 😢 Jag behöver både sova och äta för att orka fortsätta vandra i mitt liv. Och framförallt så behöver jag vettiga människor runt omkring mig som ger mig energi och inte bara tar, tar, tar. Jag är värd så mycket mer än bara skit varje dag!
 
Nu ska jag koka två ägg och hoppas att jag kommer äta upp dom också. Sedan ska jag fixa lite här hemma. Jag har inga planer idag, trodde dock jag hade det, men tydligen krossades dom 😞 Så är livet, man får aldrig vad man vill... Kolla bara på Patrik som imorse satt och gnällde utanför mitt sovrumsfönster. Han ville komma in genom fönstret, men det fick han minsann inte. Utan jag gick och öppnade terassdörren, men där vägrade han gå in. Slutade med att jag fick gå ut i regnet och hämta honom från fönstret. Patrik var så jävla sur på mig 😓
 
  • 2017-10-07
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Djuren





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg