Lite skönhetstid 😍 ( )
Hem Om mig Kontakt

Lite skönhetstid 😍

När man inte har något bättre för sig så kan man ju lika gärna fixa i ordning sig själv. Man mår ju bättre psykiskt om man har ett snyggt yttre 😊 Förut tog jag ett långt bad i jacuzzin, försökte koppla av även om det inte var det lättaste. Passade på att raka benen och sedan tvätta håret. Smörjade in hela kroppen med en kräm från Polen som är helt klart min favorit just nu 😊 Nu sitter jag och fixar i ordning mina naglar. Förr i tiden växte mina naglar hur långsamt som helst, men nu för tiden är det rena raketfarten. Tänk ändå om mitt hår kunde växa lika snabbt 😅 Ska även försöka orka att måla mina naglar också, var ju ett bra tag sedan jag hade någon färg på. Man känner alltid sig fräschare med nagellack 😉

  • 2017-10-07
  • kl.00:22:00
  • Kategori: Hemmet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg