Chokladbollar i stora lass 😍 ( )
Hem Om mig Kontakt

Chokladbollar i stora lass 😍

Sedan jag började med min ADHD-medicin Elvanse sĂ„ har jag fĂ„tt lite knĂ€ppa idĂ©er. Som att t ex stĂ€da dagligen, tvĂ€tta klĂ€der i ett och baka. Liksom det Ă€r jag, hallĂ„? 😳 NĂ€r i mitt liv tyckte jag att det var roligt att stĂ€da och baka? Det har aldrig hĂ€nt, förrĂ€n nu. Visst, det kĂ€nns helt underbart att Àntligen fĂ„ börja leva ett normalt liv, men det finns ju grĂ€nser. Jag blev precis klar med en sats chokladbollar. Hade inte i sĂ„ mycket socker denna gĂ„ngen, vill inte springa runt som en kyckling. Men det Ă€r perfekt för mig att gĂ„ och "smĂ„Ă€ta" dessa chokladbollar nĂ€r jag har svĂ„rt att fĂ„ i mig nĂ€ring. Man tappar ju aptiten av Elvanse, vilket inte Ă€r speciellt bra. Jag försöker i alla fall att hitta matrĂ€tter som Ă€r enkla att fĂ„ ner i magen 😊 Man kan inget annat Ă€n att försöka!
 
(null)
  • 2017-10-24
  • kl.19:29:00
  • Kategori: Hemmet





  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg