Underbar kväll igår ❤️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Underbar kväll igår ❤️

Igår på kvällen kom Piotr till mig och Kasia 😊 Vi hade tänt massor med värmeljus i hela huset och förberett med en romantisk film. Tyvärr blev det ingen romantisk film eftersom Kasia startade en skräckfilm istället; The Forrest. Givetvis spöregnade det ute också. Stackars mig och Piotr, vi var totalt livrädda 😬 Jag hoppade till som fan en gång och råkade slå till han i huvudet. Sedan tryckte jag och Piotr ihop oss och lät förrädaren Kasia sitta ensam i ett hörn. Rätt åt henne, som man bäddar får man ligga 😉
 
Det var en jättemysig kväll, vi drack lite vin och åt chips. Jag hoppas verkligen att jag får återuppleva denna kväll igen, fast minus skräckfilm 😊 Det bästa som finns i världen är vänner ❤️ 
 
(null)
  • 2017-11-11
  • kl.10:34:00
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg