Tvätten snart klar 😁 ( )
Hem Om mig Kontakt

Tvätten snart klar 😁

Nu äntligen ligger tvätten i torktumlaren och i torkskåpet. Då är det bara vänta tills allt är torrt 😁 Hatar dock att sitta hemma bara för att vänta på tvätten. Jag typ klättrar på väggarna, ni vet ju hur mycket energi jag har 😉 Får istället sitta och sola på balkongen, lyssna på musik osv. Tur man inte tvättar så ofta...


Annars har jag inte så mycket planer idag. Eventuellt kommer jag att träffa älskling senare, men det är inte helt säkert än. Han jobbar för fullt och måste bli klar innan söndag med det han bygger just nu. Så är det när man är tillsammans med en polack 😉 But I love it ❤

  • 2017-05-05
  • kl.14:06:46
  • Kategori: Mode





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg