Polsk kärlek ❤ ( )
Hem Om mig Kontakt

Polsk kärlek ❤

Det är en underbar känsla att vara kär, liksom hela kroppen bubblar av lycka. Jag har träffat en perfekt polsk man, dvs M 😁 Han kan allt och mycket mer. Vi har inte känt varandra så länge, men det känns som om vi känt varandra i flera år. Jag kan berätta allt för M och jag vet att det stannar där. Vi är alltid öppna med varandra, inga hemligheter. Alltid respekt för varandra, inga sura miner. Det är så ett förhållande ska vara 😊


Ni som har följt min blogg sedan jag startade vet att jag haft pojkvänner från olika länder och religioner. Men nu efter flera år av erfarenhet jag kan säga att man ska vara med en man som är från samma land och religion 😊 Då kommer man bättre överens och har oftast samma bakgrund. Jag älskar M, han är helt fantastisk. Mina föräldrar har träffat honom flera gånger och redan efter första gången de tyckte om honom. Mamma ropade "satsa på honom" när vi skulle åka ifrån dom efter första besöket. Och för första gången i mitt liv lyssnade jag på hennes råd 😉

Vi har redan hunnit göra många saker tillsammans som skapade fina minnen. Grillkväll ihop med hans två vänner hos mina föräldrar, vi hyrde hästar ihop med hans barn, mysiga filmkvällar och mycket mer. En natt kom han hem till mig där jag bodde förut och väckte mig, allt bara för att han ville sova ihop med mig. Det är bara riktiga män som gör sådana saker 😍 Nu kommer ni att få följa ännu ett nytt kapitel i mitt liv ❤

  • 2017-05-02
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg