Pollenallergi kommer med migrän... ( )
Hem Om mig Kontakt

Pollenallergi kommer med migrän...

Har varit en lång dag och mycket att göra. Var mycket att göra på jobbet, trodde aldrig jag skulle sluta ikväll. Ibland är det så, vad ska man göra? Jag jobbar med människor och inte möbler. Ingen dag är den andra lik. Ibland behöver någon prata lite extra, ibland behöver någon hjälp med något. Jag är till för att hjälpa, ge råd och samtidigt vård. Jag älskar mitt jobb, jag brinner för att hjälpa människor.

Dock är det dag tre med en fruktansvärd migrän 😖 Jävla pollenallergi! Köpte ett speciellt nässpray idag som skulle vara effektivt, får verkligen hoppas det. Har både tabletter och ögondroppar sedan innan, men denna jävla migrän vill jag bli av med. Man kan inte heller ligga hemma bara för man har pollenallergi, då blir man ju sjukskriven hela våren och sommaren. Nej, det är bara kämpa på 😉 Om inte min migrän blir bättre får jag ringa min vårdcentral och be att få receptbelagda mediciner som jag hade förra året. Dom gjorde mig dock trött, men jag slapp migrän i alla fall. Jag hatar att ha pollenallergi...

Nu ska jag lägga mig mig i sängen och titta på en serie. Måste få i mig något att äta också, min mage mullrar. Ibland är det fjärilar i min mage, ibland åska haha 😁 Min mage lever sitt eget liv. Har ju hellre kärleksfulla fjärilar i magen än någonting annat 😉 Jag saknar min pojkvän så otroligt mycket. Varje sekund utan honom gör ont ❤





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg