Onsdagen den 17e ( )
Hem Om mig Kontakt

Onsdagen den 17e

Godmorgon allihop!

Somnade igår vid 18-tiden och vaknade nyss. Mår betydligt bättre idag, ingen feber idag. Dock är hostan kvar, men den kommer snart lägga sig också. Är sjukskriven idag också för att friskna till helt. Blir så fruktansvärt uttråkad när jag bara går hemma. Här finns i alla fall en katt att prata med under dagarna 😝 Måste gå och duscha, inte duschat sen i söndags. Har verkligen inte haft någon ork till det, men idag är orken tillbaka. Måste även sminka mig och fixa håret, så allt känns som vanligt igen 😊

Ikväll ska jag och älskling åka och titta på ett hus vi förhoppningsvis ska hyra. Jag tyckte att huset var jättefint på bilden och hoppas insidan är lika fräsch 😊 Snart får vi veta...

  • 2017-05-17
  • kl.11:00:00
  • Kategori: Djuren





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg