Mycket varm dag ☀️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Mycket varm dag ☀️

Vilken underbar dag det har varit idag 😊 Vi har haft 22°C här. När jag var och handlade förut såg jag folk som hade shorts på sig. Jag blev inte förvånad, hade gärna haft det idag också. Hade dock mina träningslegs och en tröja, plus AC i bilen 😉


Ikväll händer inte så mycket, tror att älskling fortfarande är på jobbet. Jag får väl spendera fredagskvällen i sängen och kolla på en bra film 😊 Köpte en räksmörgås förut, får se om jag får ner den. Måste äta något ihop med medicinerna. Min mage är inte i balans när jag äter starka smärtstillande, blir ju helt förstoppad 😞 Vi kanske hörs senare!

  • 2017-05-05
  • kl.21:11:13
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg