Mitt nya knäskydd 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Mitt nya knäskydd 😊

Så här ser mitt nya knäskydd ut. Det är mätt efter mitt bens storlek så den passar helt perfekt. Trodde den skulle vara obekväm och vara jobbig att ha på sig, men över förväntan så är den grymt bra. Äntligen ett skydd som verkligen gör nytta 😃 På vänstra sidan om knät är det två "kuddar" som man kan spänna åt. Dessa ser till att knät ligger still och inte hoppar ur led. Dock glider knäskyddet ner ibland så jag får dra rätt det, men det är ju det minsta problemet. Nu har jag fått ett skydd som är perfekt 😊

Jag vet att jag borde använda kryckorna och framförallt inte stödja på benet, men jag klarar inte hoppa runt på kryckor. Det gör ont i både händer och armar. Jag får alltså skylla mig själv om läketiden tar längre tid...






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg