Min lördagskväll... ( )
Hem Om mig Kontakt

Min lördagskväll...

Kom hem från jobbet vid 22-tiden, värmde direkt mat i ugnen (då vi inte har någon mikro). Satte mig på balkongen och tog en cigg och pratade med älskling i telefon. Det var fortfarande varmt ute, perfekt för att grilla. Synd bara att det inte finns någon elgrill här 😞 Eller ja, ingenting finns ju i denna lägenheten. Tog även min medicin för knät, två OxyContin och två Alvedon. Har haft väldigt ont idag, men jag för skylla mig själv när jag inte använder skenan och båda kryckor. Har också kört mycket bil idag, först till Kungsbacka och tillbaka, sen på jobbet. Men jag är stark och klarar allting, även denna smärta 😊


Har tvättat bort sminket och smörjt in hela kroppen. Använder så mycket produkter för kropp och hår nu, inte likt gamla Malina. Men nu är nya Malina här 😉 La mig i sängen precis och kollar på senaste avsnittet av Skam. Jag tycker serien har blivit sämre nu när man följer den muslimska tjejen Sana, tyvärr. Det har ingenting att göra att hon är muslim, men det händer ingenting roligt längre. För att trösta mig från att serien blivit dålig så äter jag choklad. Något gott måste jag ju få äta när det är lördag 😉

Imorgon har jag sovmorgon åter igen, ska bli skönt. Jag har inga stora planer, förutom att jobba på kvällen. Egentligen skulle mitt hjärta komma till mig imorgon, men han måste jobba tyvärr 😞 Vi ses dock nästa vecka och det ska bli så mysigt. Jag älskar känslan av kärlek 😍 Godnatt på er!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg