Lördagen den 6e ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 6e

Dzień dobry!


Vädret är lika fint idag, blir absolut ingen vinterjacka på jobbet senare. Sommaren är här 😁 Undra hur länge sen stannar? Jag ska äta frukost ute på balkongen och lyxa till det. Ibland måste man njuta av livet, man bara måste. Jag har mycket stress i kroppen och det är absolut inte bra. Måste lära mig att lägga saker åt sidan och varva ner emellanåt. Inte det lättaste, men jag får i alla fall försöka 😊

Mitt hjärta ringde mig precis och vill att jag ska åka till hans arbetsplats. Så jag får klä på mig snabbt och fixa i ordning mig. Kul med en liten resa till Halland såhär på förmiddagen 😊 Och så får jag träffa min underbara pojkvän ❤






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg