I'm to sexy for you 😉 ( )
Hem Om mig Kontakt

I'm to sexy for you 😉

Finns inte mycket jag kan göra när jag har denna skenan på mig mer än att vila. Har fortfarande mycket värk, försöker klara mig på endast Alvedon och Diklofenak. Fick ändå ta en OxyNorm (morfin) när jag kom hem från jobbet förut 😞 Ett annat problem är att mina händer går sönder pga kryckorna. Borde kanske skaffa rullstol istället, eller vad tror ni? 😉


Snart kommer älskling och hämtar mig. Vi ska åka och kolla på ett hus som vi kanske ska hyra. Det verkade väldigt fint på bilderna, så hoppas allting går bra 😊 Ser fram emot att bo ihop med M. En stark kvinna behöver en riktig man som tar hand om henne, right? Vi hörs senare!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg