Söndagen den 14e ( )
Hem Om mig Kontakt

Söndagen den 14e

Godmorgon!

Somnade ganska tidigt igår, mådde inte alls bra. Har hostat hela natten och knappt kunnat andas pga den rivande känslan i halsen. Inte roligt 😞 Jag är dock van att all skit kommer på en och samma gång. Var precis på Ica Supermarket och köpte receptfria halstabletter och vanliga Vicks Honey Fresh. Jag får helt enkelt stå ut några dagar med detta 😞

Jag kommer bo här i huset en natt till. Vet att många av mina vänner låter mig sova hos dom, men jag vill inte tränga mig på som en hemlös person. Får se efter imorgon vart jag tar vägen. Har ju i alla fall jobb och det ska jag vara jävligt glad för 😊

  • 2017-05-14
  • kl.10:23:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg