Hemma efter jobbet ( )
Hem Om mig Kontakt

Hemma efter jobbet

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Tog en snabb dusch, eller ja, så snabbt som jag kunde med tanke på mitt knä. Satte mig efter duschen i köket och åt två smörgåsar med makrill och drack kaffe. Har jätteont i mitt knä, ska dock till vårdcentralen på fredag och förhoppningsvis få mediciner. Hatar detta 😞 Liksom min mage kom igång efter förra gången med morfin och så ska jag åter igen äta den skiten. Men vad ska man göra? Har bytt vårdcentral också. Den gamla jag tillhörde i Mölndal var sjukt dålig, de hade aldrig tider att erbjuda. När jag bodde i Uddevalla kunde jag ringa på morgonen och få en tid samma dag. Det är så det ska vara. Min nya vårdcentral verkar dock inte speciellt bra heller, jag måste gå på drop-in för få träffa en läkare. Vad jag har hört tar alltid tiderna slut direkt 😳 Får väl vara där en timme innan dom öppnar för få ä träffa läkaren. Suck, jävla vård i Sverige!


Imorgon ska jag åter igen jobba, fast dagspass. Blir nog en lugn dag på jobbet, hoppas det i alla fall. Borde tvätta kläder imorgon också, men har inte bokat tvättid. Ska se om det finns tid imorgon efter jobbet, men antagligen inte. Är så många som bor i huset, i princip alla är araber och kurder. Dom tvättar ju som fan eftersom dom har sjukt många barn och sjalar. Nej, jag är inte rasist, men det är sanningen. Det ordnar sig med min tvätt, precis som allting annat 😊 Något positivt är att min underbara älskling har förhoppningsvis hittat ett hus åt oss i Göteborg. Jippey! Håll tummarna för att vi får det. Hade varit så skönt att få slappna av och starta en framtid ihop med världens bästa man 😍

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en serie innan jag ska sova. Är sugen på något sött också. Ska upp 06:00, herregud så tidigt... Vi hörs imorgon, dobranoc!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg