Grillkväll igår 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Grillkväll igår 😊

Igår var några gamla vänner hos mig och vi grillade. Jättemysigt 😁 Vi grillade bland annat flintastek och majskolvar. Jag frågade Aleks om jag fick vara grillmästare, men han minns den gången 2011 då jag brände hela maten. Jag sa det är sex år sedan, nu jag kan laga mat. Aleks bestämde igår efter en lång betänketid att jag kunde få grilla majskolvarna. Tror ni inte jag brände dom också? 😂 Ja, det är något fel på hans grill har jag kommit på.

Vi drack gott och många minnen dök upp. Som när jag och Melissa lekte bönder 2011. Det slutade med att igår satt vi och gjorde om samma grej 😂 Herregud vad vi skrattade. Underbar kväll och jag gör gärna om detta 😊

  • 2017-05-13
  • kl.11:00:00
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg