Gott avslut på en lång dag... ( )
Hem Om mig Kontakt

Gott avslut på en lång dag...

Idag har jag jobbat 14 timmar i sträck med endast en rast på 20 minuter. Det gick bra, men var ganska jobbigt i slutet. Jag fick migrän och tröttheten var enorm. Knappt jag kunde köra hem, men fick ta det försiktigt. Jag är ju stark 😊 Egentligen vill jag inte jobba heldagar, men samtidigt när man jobbat en heldag så är man stolt. Det ger ju även bra pengar 😉 Den här veckan är kort för mig, vilket är det bästa med mitt schema. Är ledig torsdag till söndag, så jääävla skönt!


Borde egentligen ta en varm dusch, men har absolut ingen lust eller ork. Ligger i sängen och tittar på en serie. Samtidigt äter jag massa gott som belöning för att jag kämpade mig igenom dagen. Jag hade önskat att komma hem och mitt hjärta låg bredvid mig i sängen. Snart kommer den önskan att slå in, alldeles snart. Godnatt 😊

  • 2017-05-08
  • kl.22:17:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg