Fredagen den 5e ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 5e

Godmorgon!


Vaknade vid 07-tiden och kände mig faktiskt ganska pigg ändå. Har inte sovit bra i natt, dels pga smärta men även en annan anledning. Jag hoppade sakta men säkert på kryckorna till vårdcentralen som ligger nära där jag bor för tillfället. Fick träffa en läkare och han läste min journal från akutbesöket med mitt knä i söndags. Jag förklarade att jag har värk hela tiden, även i viloläge. Fick utskrivet OxyContin (långtidsverkande morfin) och starkare Panodil. Det här är ju inget jag ska träna bort hos en sjukgymnast just nu, utan har ju skenan som ska sitta på i sex veckor. Förklarade även för läkaren att skenan är för stor och halkar ner hela tiden. Han kollade på den, men det gick inte att minska mer 😞 Dom borde gett mig en mindre storlek på akutmottagningen. Jaja, snart är det bara fem veckor kvar...

Nu är jag hemma igen, ska snart dricka kaffe och få i mig lite frukost. Har bokat tvättid kl 12. Har en del tvätt som måste bli rent, vill ju använda mina favoritkläder 😉 Längtar tills jag och älskling flyttar ihop till ett hus, egen tvättmaskin och allt. Kommer bli helt underbart!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg