Ett jobb att vara stolt över ( )
Hem Om mig Kontakt

Ett jobb att vara stolt över

Jobbade idag 16:30 till 21:30, gick bra och inte alls mycket stress. Kände mig lugn och kunde sitta en stund hos varje brukare och prata om allt möjligt. Tänk vad en liten sak kan göra så mycket 😊 Jag älskar mitt jobb, även när det är stressigt. Alla arbetsplatser har stress då och då, det ingår ju. Imorgon ska jag jobba hela dagen, det tar emot lite. Men jag har underbara kollegor så man har aldrig tråkigt på jobbet 😊 Mitt knä har tyvärr gjort väldigt ont idag, men jag biter ihop. Snart får jag ju min nya skena och då hoppas jag det blir bekvämare att jobba.

Lyckan när man ska tanka bilen på Cirkel K och dom har Marabou Polka. Blev jätteglad 😃 Inte nog med detta, halva priset också. Jag kan ju bara säga att jag älskar Cirkel K idag. Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på en serie och försöka bli trött. Dobranoc 😘

  • 2017-05-07
  • kl.22:57:39
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg